Friday, July 18, 2008

分手吧



“分手吧!我们分手吧!不要再骗我说你还爱着我。”


哈哈~大家不要被我的标题吓到。

其实前天晚上我苦练《分手吧》这首歌,打算参加昨天MyFm举办的“越唱越长”。昨天这个游戏好像是LAST DAY了,我打了十五分钟都没有人接听,失败了。

啊~~~我的RM150 JOGOYA礼卷泡汤了!要不是为了它,我才不打算把我美丽动人,牵动人心的歌喉展现给别人听呢!哈哈~开玩笑,我的歌喉马马虎虎而已。XD 幸好没有机会听到,不然你们的耳朵咬受苦咯~

把这首歌献给所有想要分手的人,祝分手愉快~(好像很衰酱,哪有人分手会愉快的?)

15 comments:

傻鱼 said...

看到标题的时候真是吓了一跳!

Akira 思胜 said...

开玩笑, 被你的标题吓了一跳啊... 真是的, 哈哈...

你哦, 假如能去唱的话, 我相信你一定可以赢到的, 到时候要请我去吃了... 嘻嘻...

有机会的话, 让我们听听看你的唱功吧, 我相信会很好听的...

Miney said...

分手
一方快樂
一方不快樂 ~


這種事情 難說 xD

(我是被標題騙進來的= =)

迷迭香 said...

吓到我心脏虚弱....
你要怎么赔? :P

Anne said...

哎哎~~~我还以为你发生什么事了。。。。
还好是为了参加比赛~
myfm的电话真的很难打的!我自己也尝试了~~ 接通了没人接!然后就打不通了~~真没有缘分!!!!

where's ur penang post ne?? still pending le...>.<"

said...

哇塞!吓得我快快冲过来看!原来。。。你顽皮!

Barbie said...

~ ~ *sob sob* I'm an alien here! Leaving Che Che a comment in English! =( Don't even know what this post is all about. The video clip uploaded here might help heh heh... ^ ^ *muah muah*

2 kisses!

((((Hug)))) and one hug ^ ^

Barbie said...

Barbie just got back from watching the video clip ^ ^ and I know this song must be touching and makes Che Che burst into tears, right? Tell me I'm right lol... Joke Joke! Spamming someone's comment box :P Sorry Che Che!

iamlz said...

Wah?! Wei share a bit of your voice with us leh...please~~~
Take a video/a record of your voice singing that song, then put on blog ya..please~~~~~

looking forward lor!! XD XD

宿影 said...

的确被标题吓了一下。
假如真的不适合,我觉得分手没错吧?!

紫绵羊的心与情 said...

看了标题,真的,真的,吓倒了....
还想要如何来安尉可爱的CHOBITS噢...
不过,这首歌,真的很不错....

Chobits said...

傻鱼,
别担心,有经验的我现在重见光明,没事咯~

Akira,
Ehem!我赢了的话,要你下来KL才能吃哦!不然我就让给我的好友了,呵呵~听我的唱功?休想,哈哈哈哈~

MiNღ唲,
哈哈~我就是要骗人进来看,嘿嘿~XD
我觉得两方都会不快乐,毕竟彼此曾经深爱过。

迷迭香,
我等下赔薯条给你,呵呵~

Anne,
哈哈, 别担心我是单身族,哪来分手呢?答应你下个星期就放! XD

魔羯女,
我要放那个吓人的标题你才会进来留言啊~ 顽皮是应该的。xp

Barbie,
Sorry babe, the post is regard to a singing competition organized by one of our famous chinese radio station MY FM (heard before?), i wanna take part but I couldnt call them coz too many ppl take part already, if i call in and sing song then i will have chance to win RM150 buffet coupon. LOL, babe you are so cute, the video is about the song i wanna to sing. But you are right a bit, the song is a break up song, a sad song.XD

LimZhi,
Limzhi!! So naughty! But i duno how to record voice clip ohh~ Ahh! There is a way, you can try by posting in your blog, teach me step by step then record your beautiful voice, after that i will follow you, kekkeekke~ Looking forward.

宿影,
嘿嘿~也吓到你啊?如果不适合,分手也是对的,毕竟勉强的爱情不能得到幸福啊~

紫绵羊,
哈哈~不好意思哦!吓到你了,我跟你一样,已经不想爱了.唉~不行啊!我不能鼓励你跟我一样不再爱.只要相信缘分,真爱会出现的,我们一起等待.加油!=)

Somewhere in Singapore said...

I was scared by your header...hehe...

SMiLE said...

吓到吓到吓到。。。。。

要参加my fm的游戏,最好是sms参加。。哈哈。。。我就赢过一次了,价值150块的隐形眼镜。。。

Anonymous said...

机会天天有,你看上次跑步时遇到的机会就是可欲不可求的啊~~~