Sunday, July 20, 2008

Special Thanks to 迷迭香and Dragon


为了让巴比公主看得懂,我只好写华文和英文了。
经过了五天劳累又沉闷的工作,一回到家我就看到让我精神为之一振的信封和明信片。谢谢迷迭香奕龙!两个人的信同一时间收到,真巧!太开心了!
I got 迷迭香 and Dragon letter and postcard last Friday when i back from work, it's such a coincidence! I was so happy, i can't wait to open it!
我在奕龙的部落格赢了猜对有奖游戏,所以他寄了一张从沙巴买的明信片。你真听话!这次记得写字咯!哈哈~
I won in Dragon's guessing game and i got his postcard that he bought from Sabah. Haha, this time he remember to write something in it, hehe~

奕龙,谢谢你,我喜欢你的卡!字体也不错,给你过关啦!嘿嘿~我会一直支持你的部落格因为我要把所有礼物赢回来,哈哈~我就是那么贪心啦!总有一天我要征服KK山!我要看美丽壮观的日出!(P/S:看他怎样称呼我?口花花的男人,哈哈哈哈~)
Thank you Dragon, i love it! Nice hand writing too, give u a "pass", I will continue to support your blog and win all the presents from you, haha~ ^^ I am so greedy! One day i will conquer Mount Kinabalu too, i want to see beautiful sun rise on top of the peak, hehe~ XD

香香!! 非常好人咧!我只是说我想要喝她介绍的茶她就寄给我了。我喜欢那个蝴蝶贴纸!
香香is very kind, i just simply said i wanted to drink the tea she introduced then she really couriered to me after few days. I like the butterfly sticker! ^^

两包柠檬香味的BOH茶。
Two Packs of BOH Lemon flavour Tea.

我当然喜欢咯!香香的字也很美呢!跟我比起来简直是天壤之别。我冲给你看,嘿嘿~

Of course i like your tea! And your writing is neat and nice. I cannot compare to you as my writing is very very ugly. I gonna make the tea. Hehe~



我开动咯!
I gonna drink it now!

我的米妮老鼠杯子,巴比公主你也很喜欢吧?嘿嘿~

My Minnie Mouse Cup, Barbie, you like it too? Hehe~


好了耶!香喷喷,热辣辣,让人垂涎三尺的柠檬香味的BOH茶摆在眼前了!原本想放蜜糖的,可是家里没有,没有蜜糖也很香啊! 淡淡的柠檬香味,喝了很爽!
It's ready! I was thinking to put in some honey but i don't have it, it smells nice too without honey. The lemon aroma is appetizing!

刚好哥哥大包了麦当劳回来。为了报答香香和奕龙,我请你们吃薯条喝汽水哦! 不好意思,薯条被我吃了一半,哈哈~
My brother bought me Mac Donald when i finished the tea. In order to repay their kindness, I treat you guys french fries and coke. Oops~sorry i ate half of the french fries, haha~

来~来~来~张开嘴巴,我亲自喂你们吃薯条。啊啊啊~~~~好吃么?别担心,我的手洗过了,而且薯条没有被我咬过。

Come on, open your mouth, i feed you guys. Arrhhhhhh~~~~Taste good? Don't worry, i washed my hand and i didnt bite it, hehe~

我真的很感动哦!再次谢谢香香和龙龙。

I am so touch! Once again give thanks to 香香 and Dragon.

33 comments:

SMiLE said...

沙发?

SMiLE said...

yes!!!你特地写华语,我就来坐了。。。。。

SMiLE said...

贪心贪心。。没人跟我抢,我一个人坐多多位。。。。

Chobits said...

Smile,
哇!你好快耶!我才刚刚放上网而已,哈哈~别担心,没有人会跟你抢沙发啦!真贪心,一下子做那么多位,哈哈~不过还是欢迎你的。

古墓街第7号當鋪 said...

Wah! So many gifts!
I also want!
Envy-_-

SMiLE said...

啊哈哈哈哈。。。难得抢到沙发,又酱刚好没有人,当然要坐大大位咯。。。霸到完才爽,你赶我都不走的。。。。嘻嘻

Akira 思胜 said...

哇, 一次收两份礼物呢... 我也要呢... 嘻嘻...

阿香真的是很好呢...

Anonymous said...

我也是很久没有泡茶喝了,有机会一定要去买来试试!
PS:迷迭香的英文写得真是不错,标准的圆体字哦~~~

宿影 said...

哇,收到两份礼物,一定超高兴的!!!
我家也有一个一模一样的米妮杯子,哈哈。

Tau Sar Phneah said...

i dont want to eat chips anymore...hehe

Toc said...

I tried Lemon and green tea tea bad before. They are awesome!!!!!
I linked your blog to my blog =)
Can you do that too? Thanks!

Barbie said...

Awww!!! Che Che! You look younger than Barbie lol... ^ ^ *muah* *muah* Barbie love the butterfly sticker too! It looks nice ^ ^ and the Minnie Mouse mug as well! Lucky you it is not Disney Princesses :P Otherwise, gonna steal ur cute mug for sure ^ ^ Heh heh...

Che Che! Barbie stole the 1st pic of you dy! Just wanna let you know ^ ^ nth! Just wanna keep your pic in my PC ^ ^

Luv Che Che XX!

Miney said...

yer ~
被你搞到我想吃McD >.<

Dragon said...

收到就好,呵呵!

iamlz said...

Hahahha the photos of you with tea and fries are so funny!! XD Cute la you hahahh~ Looks very different from the photos about your Ipoh trip lehh..

Aiks, never know Dragon's name is Yi Long..hahah! Jealous nia, he's so unfair la always let u win only.. >.<''

Keith said...

Ohhhh Chobits, the pictures are delightful! Terima kasih for visiting my blog.

As for your question: Hydrocephalus is a condition where water builds up in my head.

I have a tube in my head as a drain.

They take scans of my head to see how my brain is shaped to see if the drain is working properly

Let me know if you have any other questions.

keith.stahr@yahoo.com

迷迭香 said...

收到了哦...呵呵
很高兴你也喜欢 ~ ^_^


你冲茶的那张照片很可爱涅...
亲一个 ^_^

Somewhere in Singapore said...

late again, no sofa...

i like your cup.. keke...

Anne said...

boo....super duper jealous gas is coming!!!!^^
hm~hows th taste?? is it great???^^

i also wanna to prepare contest lu~~ hm...still wondering...wat kind of contest will i prepare ne... A special Gift will sen out if who won the contest! haha~~^^

donald said...

不错哦,两份礼物呢!~还有DRAGON的中文圆体字和迷迭香的英文圆体字。还有你喝茶的照片,哈哈,好玩!~ 不过喝茶还是原味的好

Chobits said...

Smile,
可以啊!欢迎欢迎,我疼你都来不及,怎么会赶你走呢?嘿嘿~

Jeromefo,
If you want then you have to be more hardworking, keep on taking part in blogger's competition, hehe~ ^^

Akira,
阿香当然好~呵呵~她送你很多你的最爱。XD

Liciece,
字体美的话,人一定也很美。好呀,你买了记得请我喝。xp

宿影,
开心啊!一模一样吗?以后跟你旅行的时候不能带一样的杯咯?不然会搞错杯子,哈哈~

Tau Sar Phneah,
Why? Because you always eat in oversea?

Yan,
Give me five, they are awesome! Sure i will link you. Thanks. ^^

Barbie,
Haha, i actually look old, i am pro in taking cute pic that's why look younger haha~ XD When are you going to show me your real pic? I wanna keep in my pc too and save as my cutest and dearest sis. =)
Love Babe. Muakkss~

Min,
Haha, come, i feed you, arhhh~ Nice? But don't eat too much later become fat girl ohh~

Dragon,
Comment so short seems that you really busy sending out presents, hehe~

LimZhi,
I am Cute? Really? Really? Ohh~ this i admit! Kekekekek~ Erm..wait a minute, you mean i look old in Ipoh trip pic? Bad LZ~ T_T Hehe, i also dunno his name is Yi Long until i chat with him in msn, you have msn? Aiyo, where got unfair, i win because i smart kakakaa~ ohno, how come i become so 自恋 in front of you? >.<"

Keith,
You are welcome. Thanks for your explanation. Hope you recover soon. May God bless you. =)

迷迭香,
哇~得到香香的香吻,太太太幸福了!
亲回去,Muakss~ 我不舍得喝第二包哦~

Sharon,
Hehe~ glad that you wanna sit my sofa. T_T You like the mug? Cannot give you, hehe..xp

Anne,
Hahahhaha~ Jealous Gas? Is it smelly? First time heard about it. It has nice lemon smell, i love it! XD Ok waiting for your contest, i wanna grab the present again, hurray!

Donald,
我知道你最喜欢喝红茶,太苦太甜的你都不喜欢。几时轮到你给礼物?呵呵~

Beverly's Secret said...

Ok, after reading your blog post, i need to request tea or coffee from Xiang!!!

kekeke...

Somewhere in Singapore said...

As long as it's cute things, i like, hahaha...

Mei-Wah said...

Ah Xiang is a super duper sweet gurl~ hmm, i think i should start hinting Ah Xiang that i lurve coffee and green tea~ Chobits, can gimme Ah Xiang's MSN? ahhahaah... kidding~

donald said...

等我学会寄包裹给你们的时候,哈哈!~

紫绵羊的心与情 said...

哇,羡慕ING。。。。
那个BOH茶,我喝着,很不错,可以醒脑。。。
CHOBITS好可爱噢。。。。

古墓街第7号當鋪 said...

Lolx...
WTF? Now only i know got such competition! But girls always win one! Hardly see guys win the prize in the end -_-

Anonymous said...

我要投诉
怎么我没有啊?

Piggy said...

Ha ha...so lucky got 2 gifts here.

宝蓝俊 said...

哈哈,赞!!!

小薰妈 said...

哈哈~从阿香那里看到你的!!真羡慕你可以收到网友的礼物!!我可是一次也没收过哦!!;(

**我的家现正举办小小的比赛!截止日期是明天之前。来得及的话,就去凑凑热闹吧!:)
http://niger1437.blogspot.com/2008/07/blog-post_29.html

yingjun said...

啊!
我现在用着的杯也是那款的耶~
是买牙膏时送的吧~
哈哈

Bombomba said...

我喜欢第五张照片好有活力的感觉^^